Monday 10 January 2011

CR7

Messi Messi diyip duruyoruz ama ben bu adamı daha çok seviyorum sanırım. Dark Side’ın da bir lordunu çarpışırken görmek güzel. Villareal maçında gerçekten insan olduğundan şüphelendiğim bir performans izledim CR7’den. 3 gol ve bir asist. 2. ve 3. gollerdeki enerjisi tek başına yetebilir Madrid’e. Son asisti, geri dönen Kaka’ya; “bak birader biz böyle oynuyoruz buralarda” der gibiydi. 3. goldeki tartışmaların hiçbir anlamı yok bence. Ronaldo bu maçı tek başına alabilirdi ve aldı. Sürat, kafa, çalım, şut, asist, sertlik, dinamizm… Herşey var. Üstelik Xavi ve İniesta’sı yok. Yürüyedur Real Madrid, Barça’dan sıkıldım.

cr7

Serie A’da nadir görülen skorlardan birisi; Milan-Udinese 4-4 bitti. Inter 1-2 kazanırken, Uruguay’ın parlayan yeni yıldızı Cavani Juve’ye acımadı. Hat-trick ve acımasız kafa golleri. German Denis nerelerde acaba diye merak ederken boşuna herkes Cavani’yi konuşmuyormuş. Forlan’dan sonra mahallenin yeni çocuğu Cavani her gün daha da iyiye doğru gidiyor. FA Cup’ta ise Dalglish ilk maçında Berbatov’un palavra penaltısıyla maçı kaybetti. Kop Webb’e söverken, Gerrard kırmızı kart gördü, Giggs hala oynuyor. Ligler yaklaşıyor, maçlar güzelleşmeye başladı.

1 comment:

Unknown said...

Dostum sendeki bu durumu, gençlikte çakal/sorunlu/kavgacı erkeklere yanık olan kızların kafa durumuna benzetiyorum :)